Wednesday, May 18, 2022

Що таке звіт про рейтинг пошукових систем?

Без правильних інструментів SEO практично неможливо зробити якісне SEO. Звіт про рейтинг у пошуковій системі – це важливий інструмент, який дає вам неупереджений огляд вашого рейтингу в звичайному пошуку. Я розповім більше про те, чому це важливо і що це може зробити для вас.

Що кажуть вам рейтинги пошукових систем

Рейтинги – це не все, завершуйте все курси seo. Насправді, будь-який спеціаліст із SEO або компанія, яка лише обіцяє рейтинги як кінцевий результат SEO, не виконує всю свою роботу. Однак те, що таке рейтинг, є можливим провідним показником органічного трафіку.

Наприклад, ваш веб-сайт може ранжуватися за ключовими словами, але чи означає це, що хтось шукає їх? Чи натиснуть вони на результат? А якщо так, то чи є це цінним трафіком? Жодне з них не дано.

До цього моменту ви, безумовно, хочете оцінити. Але ви хочете отримати рейтинг за правильними термінами, орієнтованими на потрібну аудиторію, яка генеруватиме трафік.

Крім того, ви хочете отримати рейтинг на сторінці 1 результатів пошуку. У спільноті SEO є відомий вислів, що сторінка 2 — найкраще місце, де можна сховати труп. І я із задоволенням відзначаю, що єдині люди, які переходять на сторінку 3 результатів пошуку, — це SEO-спеціалісти, які шукають власні веб-сайти.

Дані знову і знову показують, що всі очні яблука знаходяться на першій сторінці.

Тому аналіз вашого рейтингу в пошуковій системі важливий, якщо ви хочете:

  • Розмістіть свої веб-сторінки на сторінці 1.
  • Дивіться тенденції, які, сподіваюся, показують прогрес у рейтингу. Те, що бачить користувач, може відрізнятися, але постійний звіт моніторингу рейтингу, який показує рейтинги за ключовим словом за певний час, є цінним.
  • Слідкуйте за будь-якими раптовими змінами рейтингу, щоб потім з’ясувати, що це спричинило щось, наприклад, змінив Google, або щось на вашому веб-сайті.

Є деякі речі, на які рейтинги в пошукових системах не підходять. Звіт про рейтинг у пошуковій системі не скаже вам, якщо ви:

  • Націлювання на правильні ключові слова
  • Ведення трафіку
  • Створення якісного трафіку
  • Отримання конверсій
  • Отримання доходу від SEO

Майте на увазі, що рейтинги коливаються, і вони змінюються від користувача до користувача, від ранку до вечора, від регіону до регіону або навіть від того, що ви бачите на своєму столі з хвилини на хвилину. П’ять користувачів в одному місті можуть бачити різні результати навіть одночасно на основі їх попередньої історії пошуку. Тому не порівнюйте звіти з пошуками в браузері.



Що робить звіт про рейтинг у пошуковій системі?

Звіт про рейтинг у пошуковій системі дає вам якомога неупереджене уявлення про рейтинг ваших веб-сторінок у результатах пошуку. Ці звіти дуже важливі для моніторингу тенденцій з часом у порівнянні з попередніми результатами.

Як згадувалося вище, неупередженість важлива, оскільки пошукові системи, як-от Google, персоналізують ваші результати пошуку на основі входу в Google, попередньої історії пошуку, місцезнаходження тощо.

Тому вручну перевірка рейтингу результатів пошуку, перейшовши до результатів пошуку та ввівши запит, може дати вам хибне зчитування.

Є багато компаній, які пропонують звіти про рейтинг у пошукових системах. Я буду використовувати наш , які ви можете отримати. Наша система є одним із найшвидших моніторів рейтингу пошукових систем у реальному часі на ринку.

За допомогою звіту про рейтинг у пошуковій системі з нашого моніторингу рейтингу ви можете:

  • Отримайте неупереджені рейтинги ваших веб-сторінок у пошукових системах Google і Bing.
  • Подивіться, за якими ключовими словами ранжується ваш сайт і які сторінки за ними.
  • Запустіть звіт на вимогу або заплануйте його автоматичне запуск через регулярні проміжки часу, щоб ви могли відстежувати, як рейтинги змінюються з часом.
  • Укажіть місцеположення по всьому світу, щоб ви могли контролювати рейтинги по всьому світу, якщо ви займаєтеся міжнародним SEO.
  • Створюйте звіти, щоб відображати рейтинги за певний час із даними порівняння за періоди.
  • Одночасно збирайте рейтинги конкурентів для ваших ключових слів.
  • Подивіться, як інші ваші веб-сайти також працюють для ваших ключових слів як псевдонімів.

Наш звіт про рейтинг у пошуковій системі містить такі деталі, як:

  • Найвищий рейтинг вашого сайту за ключовим словом у пошукових системах/країнах.
  • Приблизний обсяг місячної пошукової активності для пов’язаного ключового слова. Використовуйте це, щоб оцінити популярність ключового слова.
  • Приблизна кількість результатів пошуку для пов’язаного ключового слова, щоб ви могли оцінити конкурентоспроможність ключового слова; більше сторінок означає більше конкурентів, яких потрібно обіграти за високий рейтинг.
  • Приблизна середня ціна за клік для пов’язаного ключового слова. Використовуйте це, щоб оцінити конкурентоспроможність ключового слова; вища CPC зазвичай означає, що більше людей призначають ставки та підвищують ціну.

Звіти про рейтинг у пошукових системах також корисні для відстеження рейтингів ваших конкурентів. Це дає вам ту саму неупереджену інформацію та показує, як ваш веб-сайт має переваги перед вашими конкурентами.

Наш інструмент рейтингу конкурентів дає змогу додавати конкурентів на ринку, щоб відстежувати їх рейтинги, і дає змогу порівнювати за ключовим словом, конкурентом або навіть між ринками. Цей звіт розповідає, де займають ваші конкуренти за ключовими словами, які вас цікавлять.

Використовуючи цей звіт, ви можете побачити, чи має конкурент кращий рейтинг за вашими ключовими словами. Якщо вони є, то варто вашого часу, щоб переглянути їхній сайт і побачити, що вони роблять, щоб отримати кращий рейтинг.

Звіт про рейтинг у пошуковій системі є корисним інструментом у вашому SEO Toolbox

Розуміння рейтингу вашого веб-сайту (і ваших конкурентів) у пошуковій системі є одним із способів відстежувати ваш прогрес у SEO. А якщо робити це вручну без будь-яких інструментів, це може призвести до поганих даних через персоналізацію в результатах пошуку.

В результаті звіт про рейтинг пошукових систем є важливим інструментом у вашому наборі інструментів SEO, який дозволить вам задавати кращі запитання, коли ви намагаєтеся побудувати хорошу стратегію SEO.

Джерело: https://onpage.school


Корисні матеріали:

How to advertise online courses?

How to become an online marketer

Причина невдачі проекту SEO та як його виправити

No comments:

Post a Comment

What is a cryptocurrency exchange?

Earnings on the cryptocurrency exchange is a relatively new phenomenon. However, structurally cryptocurrency exchanges are very similar to t...